Forstår folk beskjeden din:
Hva du gjør/problemet du løser, hvorfor, for hvem, spesifikt hvordan løser du problemet.
(Jobb på lag med hulehjernen, fjern all forvirring, vekk TILLIT)
Kommuniserer nettsiden din godt?
(Storybrand: Tagline, bilder, pakker, "grunt-test", CTA, NYTTIG opt-in.)
Nettsiden må være enkel å bruke og forstå.
Viser du empati?
Eksternt + internt problem. Gjør gjerne dette i opt-in gave. Bygger Know Like Trust-faktor.
Har du noen historier (3-5)
som illustrerer at du har gått veien selv, og kjenner den? Evt. kundehistorier. Viser empati, autoritet, at du er guiden og resultatet av å (ikke) jobbe med deg.
Viser/kommuniserer du resultatet av å (ikke) jobbe med deg? 
(Storybrand, Honeygirl)
Har du gode systemer?
For SoMe og Listebygging
(så kunder finner deg)
 Nettside, Kursportal
(så du kan levere varene med stil)
Juridiske hensyn.
Gjør du deg synlig?Gjesteblogging, gjesteopptredener, webinarer, samarbeid med strategiske partnere. (Ha bio + talking points klart)
Er du synlig (og smart) på strategiske plasser?
FB-banner, FB bio, LinkedIn bio, Om Meg siden på nettsiden din, e-post signatur, Twitter bio, offline. 
Posisjonerer du deg som guiden?
Viser du at du har en konkret, tydelig PLAN for å lindre smerte, forvirrethet, frustrasjon? = Pakker. (Storybrand, Uncaged)
Setter du kunden i helterollen?
Jeg elsker å jobbe med kunder som deg, fordi du er på denne reisen for å vokse. Ingen legger ut på denne veien uten å ha potensiale, og det er en sann ære for meg å få hjelpe..."
Utstråler du autoritet?
Gjennom kunnskap, sertifiseringer, testimonials, media mentions, opptredener, nettverk etc. (Visuell branding underbygger.)
Også en intern jobb: List opp alle innvendinger, lag gode svar.
Rydd opp, stram opp, forenkle og få kontroll!
Når du vet og kan artikulere hva du gjør og ikke gjør, hva kundene får, og resultatene du kan levere = 100% bunnsolid tro på det du gjør.
Gjør at du vil utstråle troverdighet og integritet.
Ingen troverdighetslekkasjer, rak rygg, klart blikk, en væremåte som oser troverdighet + trygghet = "WOW, dette må jeg ha!"
Det er de samme grepene som gjør deg wow-verdig som lar deg drive bedriften din i dyp og solid integritet.
Kan stå stødig i egne valg, produkter, priser. Ingen skjelvende, usikker stemme, ingen "unnskyld at det må bli slik", og kundene vil ikke prøve å utnytte deg, syte og klage.
  • Facebook - White Circle
  • Instagram - White Circle
  • LinkedIn - White Circle
  • iTunes - White Circle

"Livet er kulere for den

som designer det selv"

Personvern  •  Betingelser

 

GoTo Media AS - 2019